آیین تحویل مجموعه جدید آتشنشانی ناحیه صنعتی شهرستان رستمآباد با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال، با حضور دکتر موسی غصنفرآبادی، نماینده محترم مردم شهرستانهای بم ، رستم آباد ،نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان و جمعی از مسئولان محلی، بهطور رسمی برگزار گردید.
این پروژه شامل تحویل خودروهای مجهز آتشنشانی و تکمیل ساختمان آتشنشانی ناحیه صنعتی است که بهمنظور ارتقای سطح ایمنی و آمادگی شهرستان در برابر حوادث احتمالی واحدهای صنعتی مستقر در این ناحیه، به بهرهبرداری رسید. راهاندازی این پروژه بهعنوان یکی از اقدامات مهم در جهت حفظ سلامت و امنیت شهروندان، نشاندهنده اهتمام مسئولان به توسعه زیرساختهای حیاتی و تأمین امکانات پیشرفته برای مقابله با بحرانها است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن تقدیر از تلاشهای انجامشده، رشد و توسعه شهرستان رستمآباد را در گرو چنین پروژههای زیربنایی دانست.
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان






بدون دیدگاه