آیین تحویل مجموعه جدید آتش‌نشانی ناحیه صنعتی شهرستان رستم‌آباد با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال، با حضور دکتر موسی غصنفرآبادی، نماینده محترم مردم شهرستان‌های بم ، رستم آباد ،نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان و جمعی از مسئولان محلی، به‌طور رسمی برگزار گردید.

این پروژه شامل تحویل خودروهای مجهز آتش‌نشانی و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی ناحیه صنعتی است که به‌منظور ارتقای سطح ایمنی و آمادگی شهرستان در برابر حوادث احتمالی واحدهای صنعتی مستقر در این ناحیه، به بهره‌برداری رسید. راه‌اندازی این پروژه به‌عنوان یکی از اقدامات مهم در جهت حفظ سلامت و امنیت شهروندان، نشان‌دهنده اهتمام مسئولان به توسعه زیرساخت‌های حیاتی و تأمین امکانات پیشرفته برای مقابله با بحران‌ها است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده، رشد و توسعه شهرستان رستم‌آباد را در گرو چنین پروژه‌های زیربنایی دانست.
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *