جلسه‌ای با هدف بررسی و پیگیری احداث پست فوق توزیع برق در شهرک تخصصی خورشیدی شهرستان بافت، با حضور دکتر یاسر سلیمانی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری بافت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ، این نشست با تأکید استاندار محترم کرمان و در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری برگزار گردید.در این جلسه، دکتر میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرک صنعتی بافت ارائه داد و اظهار داشت: «در سال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی در این شهرک اجرا شده است. همچنین ۳۴۱تن قیر رایگان جهت توسعه پروژه‌ها اختصاص یافته و تأمین روشنایی کامل شهرک نیز انجام شده است.»وی افزود: «ساختمان اداری و آشیانه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی بافت احداث شده و پیگیری برای خرید خودروی آتش‌نشانی نیز در حال انجام است.»دکتر میجانی همچنین گفت: «مجوزهای لازم برای راه‌اندازی شهرک تخصصی خورشیدی بافت طی یک سال گذشته اخذ شده و احداث پست فوق توزیع این شهرک با همکاری شرکت توانیر و پیگیری‌های نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، از طریق سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی قابل انجام است
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *