آگهی مناقصه شماره ۴۸۵د۹۳

شرکت شهرکهای صنعتی کرمان در نظر دارد امورخدمات پشتیبانی ساختمان اداری شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان و امور جاری برخی شهرکها و نواحی صنعتی استان کرمان را از طریق برگزاری مناقصه عمومی, به صورت حجمی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لذا بدینوسیله از عموم شرکت های دارای گواهی صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی که در این زمینه فعالیت داشته اند دعوت می شود در صورت تمایل جهت دریافت اسناد مناقصه ضمن واریز مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۸۱۱۹۵۲۵۶۷۳۸۰۱۱ نزد بانک توسعه تعاون از تاریخ ۹۴/۰۹/۰۷ لغایت تاریخ ۹۴/۰۹/۱۵ به امور پیمان و رسیدگی این شرکت واقع در کرمان، بلوار شهید عباسپور (بلوار پارادیس)، میدان عاشورا مراجعه نمایند.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۲۰۰۰۰۰۰ ( شصت و دو میلیون ) ریال می باشد.

مهلت ومحل تحویل پیشنهادات: حداکثر تا ساعت دوازده ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۲۵ به دبیرخانه شرکت شهرکهای صنعتی کرمان تحویل داده شود.

جلسه بازگشایی پیشنهادات واصله راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۰۹/۲۶ برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی شرکت www.iec.kr.ir و یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۱۲۷۲۰۱۲ تماس حاصل فرمایید. در ضمن کلیه متقاضیان موظفند همزمان با اعلام آمادگی نسبت به ثبت نام در سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات اقدام نمایند.

شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *