مرکز ارایه خدمات طب در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان درمانگاه افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری مدیر عامل این شرکت گفت: با توجه به این موضوع که سرمایه اصلی هر کشوری منابع انسانی و خصوصا نیروهای شاغل آن می باشند باید یکی از مهمترین دغدغه های هر دولتی باشد و خوشبختانه در کشور ما نیز این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار و هر روزه شاهد قدمهای مثبت در اینخصوص هستیم.
وی افزود: از جمله این قدمها استقرار مراکز ارایه خدمات طب کار در شهرکهای صنعتی و جدی تر گرفتن انجام معاینات ادواری می باشد. با استقرار این مراکز در شهرکهای صنعتی ضمن آسانتر شدن انجام معاینات و کاهش هزینه ها، مدت زمان خروج نیروی انسانی از چرخه تولید و همچنین مخاطرات رفت و آمدها به حداقل ممکن خواهد رسید که این امر در عین کمک به ارتقای سلامت نیروی انسانی منجر به افزایش راندمان صنایع و رشد و بهبود شاخص های اقتصادی و موارد مرتبط با آن می گردد. ”
در ادامه مراسم شرح خدمات قابل ارایه مرکز توسط مدیریت مرکز به اطلاع حاضرین رسید و پرسنل آن معرفی گردید. همچنین رییس هیات مدیره شرکت خدماتی (نعمت اللهی) ضمن بر شمردن مزایای استقرار مرکز در شهرک از واحد های صنعتی خواست تا با انجام آزمایشات ادواری پرسنل خود در این مرکز سهم خود را در حمایت از این طرح ادا و به ماندگاری و حتی بهبود و افزایش سطح خدمات آن کمک نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *