به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مقیمی گفت: جای خوشحالی دارد که بسیج به کمک صنعت کشور آمده است و ما در شرکت شهرک های صنعتی این آمادگی را داریم هرگونه همکاری لازم را انجام دهیم.

وی افزود: اکنون ما در یک جنگ تجاری مستقیم که بواسطه تحریم های نا جوانمردانه  آمریکا برای ما ایجاد شده است لازم است بیش از پیش هوای یکدیگر را داشته باشیم و با یک استراتژی دقیق مناسب به جنگ دشمن برویم، ولی متاسفانه گاهی شاهد آن هستیم که گروهی در داخل کشور بذرنا امیدی در دل ها می کارند و این مایه تاسف است.

وی گفت: اکنون در این شرایط بحرانی که صنعتگران ما بیش از پیش نیازمند حمایت تمامی دستگاه ها در حوزه های مختلف  هستند و این محقق نمی شود مگر با روحیه جهادی ، خوشبختانه با حضور بسیج در این عرصه و این موضوع که کم نیستند بسیجیان  در کشور و مزیت آنکه بسیجیان در تمامی دستگاه دولتی و غیره حضور دارند از این پتانسیل در جهت هم افزایی خصوصا به منظور حمایت از صنعت و تولیدکننده در کنار یکدیگر متحد شوند.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد در اینجا نیز از تلاش های مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان آقای غفاری تقدر و تشکر کنیم که که از مدیران توانمد استان هستند و در ادمه لازم است به مدیران دستگاه های دولتی گوشزد کنم که تولید به خودی خود کار سخت و طاقت فرسا است و واحد صنعتی تحمل حملاتی از سوی دستگاه های چون امور مالیاتی و تامین اجتماعی را ندارد.

وی افزود: اکنون کشور نیازمند یک حرکت جهادی است خوشبختانه هرجا نامی از جهاد و سازندگی باشد بسیج در آنجا حضور دارد و امید وارم برکات بسیج در این حوزه بتواند کمک های مناسبی را در این حوزه فراهم آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *