حسین میجانی در راستای همکاری مشترک در خصوص ،برگزاری دوره های آموزشی جهت تامین و ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی شاغل در واحدهاهی صنعتی ذینفع خوشه کسب و کار ماشین آلات و قطعات صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی با دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد .

◀️به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ، در این دیدار میجانی ضمن تاکید بر توسعه آموزش های مهارتی افزود : این تفاهم نامه در راستای همکاری مشترک در خصوص حمایت از توسعه استان در زمینه صنعت قطعه سازی و ماشین سازی و نظر به مطالعات صورت گرفته در خوشه ماشین آلات وقطعات صنعتی و احساس نیاز واحد های تولیدی ذینفع ،به تامین نیروی انسانی متخصص و همچنین ارتباط مستمر و عملیاتی صنعت و دانشگاه و با پیگیری های صورت گرفته منعقد گردید .

🔺رییس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان نیز بر همکاری مشترک طرفین در زمینه امور آموزشی، پژوهشی، تحقیقات کاربردی، اجرایی و مدیریتی، ارتقای بهره وری و رقابت پذیری صنایع کوچک و متوسط استان کرمان تاکید کرد .

🔺در پایان این دیدار طرفین تفاهم نامه همکاری آموزش ذینفعان خوشه کسب و کار ماشین آلات و قطعات صنعتی کرمان را بامدت زمان انجام سه ساله امضا کردند.

🖌روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *