با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ۳ طرح صنعتی بهره برداری و ۱ طرح کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان همزمان با هفته دولت از مجموع طرح های مورد بهره برداری وکلنگ زنی توسط مشاور وزیر صنعت،معدن وتجارت در جنوب استان ۵ طرح مربوط به شهرک ها ونواحی صنعتی می باشد .
مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان در جریان طرح های قابل افتتاح هفته دولت در سطح شهرک ها ونواحی صنعتی استان گفت : ۳ واحدصنعتی با اشتغال کل ۲۴نفر و سرمایه گذاری ۲۶۵۰۰ میلیون ریال شامل تولید نایلون ونایلکس، انواع درب و پنجره ومصنوعات فلزی و کیک وکلوچه در شهرک صنعتی جیرفت ۲ وناحیه صنعتی عنبرآباد شروع به کار نمودند.
غفاری در ادامه از کلنگ زنی طرح مس کاتد با تولید ۳۰۰۰ تن در طول سال و سرمایه گذاری ۶۵۰۰۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی جیرفت ۲خبرداد وبیان کرد: این طرح موجب به کارگیری ۸۰ نفر خواهد شد .
علی اصغر توفیق مشاور وزیر صنعت، معدن وتجارت ،فعالیت های انجام شده طی سه سال اخیر در حوزه های صنعتی و معدنی جنوب کرمان را مهم و بزرگ ارزیابی کرد و گفت: همت والای مسئولین منطقه واستان موجب توجه به منابع ومعادن جنوب برای رونق و پیگیری برای راه اندازی و بهره برداری شده است .
در ادامه برنامه ، از روند ساخت اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در شهرک صنعتی ۲ جیرفت نیز بازدید بعمل آمد.
گفتنی است این پایانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت با سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد ریال و اشتغال آفرینی برای ۱۷۰ نفر با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰% در حال ساخت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *