استاندار کرمان، سرزده از شرکت شهرک های صنعتی کرمان بازدید و عملکرد آن را بویژه در بخش خدمات الکترونیک خوب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان دکتر محمد جواد فدایی سرزده و بدون اطلاع قبلی در شرکت شهرک های صنعتی کرمان حضور یافت و نحوه خدمات الکترونیک و حضوری آن را بررسی کرد.

در این بازدید فدائی استاندار کرمان به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از تمامی بخش های این شرکت بازدید و با برخی از کارمندان و همچنین مراجعین این شرکت گفتگو کرد.

در ادامه استاندار کرمان به عنوان یک متقاضی اخذ زمین در یکی از شهرک های صنعتی با حضور در کنار میز خدمت در جریان روند این کار قرار گرفت.

همچنین مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در حاشیه این بازدید با اشاره به بخش ها و خدمات مختلف این اداره گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد مراجعات غیر حضوری انجام می پذیرد.

وی افزود:این شرکت حوزه خدمات و ایجاد زیر ساخت ها برای صنایع کوچک و متوسط ارائه خدمت می نماید، که در خصوص ایجاد زیر ساخت ها حدود ۷۰ درصد زیر ساخت ها اعم از راه دسترسی، آب، برق، گاز، روشنایی معابر، حوزه خدمات تامین ضمانت نامه های بانکی، توسعه بازار، راه اندازی خوشه های صنعتی، عارضه یابی واحد ها و مشاوره و آموزش به واحد های صنعتی در حال خدمت رسانی است.در حال حاضر در استان کرمان حدود ۱۶۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط در ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *