مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از برگزاری شب فرش کرمان به همت شرکت شهرک های صنعتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مجید غفاری گفت: شب فرش کرمان با همکاری اتاق بازرگانی و با حضور فدایی استاندار کرمان و خانم شیرین دستپاک رئیس مرکز ملی فرش ایران و سایر مدیران دستگاه های دولتی برگزار گردید.
وی در ادامه افزود: طی این برنامه ریاست مرکز ملی فرش ایران قول اختصاص ۱۰ میلیارد ریال بودجه به منظور احیا مرکز فرش کرمان به منظور استفاده به عنوان موزه فرش کرمان را دادند و در ادامه مقرر شدکارگروه فرش استان ها با ریاست استاندار در هر استان برگزار شود تا بتوانند مشکلات فرش در خود هر استان برطرف گردد.
غفاری افزود: در ادامه برنامه استاندار کرمان با اشاره به اینکه سهم صادرات فرش کرمان به تنهایی باید بیش از ۲میلیارد دلار باشد، آمادگی خود به منظور برگزاری جلسات تخصصی به منظور رفع مشکلات فرش را اعلام نمودند و در ادامه از تلاش های شرکت شهرک های صنعتی کرمان در طول همه ی این سال ها و اتاق بازرگانی تقدیر و تشکر کردند.
وی گفت: در پایان از ۸ پیش کسوت فرش کرمان آقایان وزیری،سروری،خواجه حسنی،خواجه حسینی، ابوالهادی، یظهری، ریحانی، و نجیب زاده به هراه تندیس افتخار تقدیر بعمل آورده شده و در ادامه آن از ۱۵ فعال حوزه فرش تقدیر بعمل آمد.
غفاری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شب فرش کرمان ادامه مسیری باشد که شرکت شهرک های صنعتی با راه اندازی خوشه فرش دستباف کرمان و راور که به منظور توسعه فرش دستباف کرمان و بازگشت آن به جایگاه گذشته نه چندان دور خود در سطح جهانی باشد که این خواسته به حق همه ی مردم کرمان و ایران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *