مجید غفاری از امضا تفاهم نامه بین شرکت شهرک های صنعتی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور واگذاری بخشی از مرکز شماره ۴ آموزش فنی و حرفه ای به مرکز تحقیق و توسعه خوشه کسب کار فرش دستباف کرمان و راورخبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مدیر عامل این شرکت در ادامه افزود: امید وارم با عملی شدن این تفاهم نامه وضعیت فرش هم بهبود یافته و خوشه کسب کار فرش دستباف کرمان و راور بتواند دوره های مختلف آموزشی را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار نماید.
ایشان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای که در سطح ملی ، بین شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشورمنعقد گردیده است افزود : ۶۲۵۰ دوره آموزشی و مهارتی برای ۱۰۰هزار نفر از شاغلین واحد های صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی کشور در نظر گرفته شده است که سهم استان کرمان ، آموزش برای ۲۳۰۰ نفرمی باشد .
وی ادامه داد : برگزاری دوره های آموزشی مهارتی نیاز سنجی شده برای ۱۳ رشته صنعت خاص می باشد که انتظار می رود با تلاش های همه دست اندر کاران اجرای هرچه سریع تر مفاد تفاهم نامه در سطح استان محقق شود تا اثرات مثبت این دوره ها را در افزایش آگاهی کارکنان صنایع شاهد باشیم ، که در بلند مدت موجب رشد و افزایش بهره وری صنایع خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بیان کرد: ما در حال حاضراقدامات لازم برای برگزاری دوره ها را انجام دادیم وهمچینین این آمادگی را داریم ، در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره نمره قبولی کسب نمایند ، گواهی نامه آموزشی به آنها اعطا نماییم.
محمد رضا جهانگیری افزود : امید واریم با برگزاری این دوره ها ، خصوصا در بحث ایمنی ، شاهد کاهش خسارت های جانی و مالی در صنایع باشیم . وی ادامه داد : در بحث خوشه فرش هم فضای مناسبی در اختیار این گروه قرار خواهد گرفت که در صورت پیشرفت آمادگی ، اختصاص فضای بیشتری از کارگاه ها را خواهیم داشت و امید داریم این همکاری موجب پیشرفت بیش از پیش فرش در استان خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *