دراولین نشست تجاری B2B که با حضور بازرگانانی از کشورهای هند، روسیه و عراق با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان برگزار شد بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی داخلی به ارائه ی محصولات خود پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در این نشست دوروزه مسعود رشیدی نژاد، دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاوری کرمان ضمن خوشامدگویی به هیات های خارجی اطلاعاتی در خصوص قابلیت های استان کرمان بیان کرد.
رشیدی نژاد در مراسم افتتاحیه برنامه به موقعیت های سرمایه گذاری استان اشاره کرد و گفت: شهرک های صنعتی با دارا بودن زیرساخت های مورد نیاز جزو موارد قابل سرمایه گذاری در کرمان محسوب می شود.


دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، خشکبار و به خصوص پسته را به عنوان مزیت های صادراتی استان عنوان کرد و اظهار داشت : استان کرمان در زمینه سایر محصولات کشاورزی، صنعتی و معدنی قابلت های فراوانی دارد.
در ادامه برنامه دکتر مسعود توانا، سرپرست هیات تجاری عراق به اشتراکات ایران و عراق اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود مشکلات جنگ در این کشور، فرصت های سرمایه گذاری در عراق زیاد است.
توانا همچنین نیاز به سرمایه گذاری در استان های عراق را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد : در صورت اتمام جنگ نیاز به سرمایه گذاری و صادرات در عراق بیشتر می باشد و ما نمونه موفق مذاکرات تجاری رودررو را در شهر مشهد تجربه کرده ایم.
در پایان مراسم افتتاحیه به معرفی هیات های تجاری سه کشورپرداخته و زمینه فعالیت هریک از بازرگانان بیان شد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!