رییس گروه توسعه کار آفرینی و اموزش صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی از برگزاری دوره‌های آموزشی «اصول انتظامات و حفاظت فیزیکی» و «تخمین عدم قطعیت اندازه‌گیری» از یازدهم تا چهاردهم بهمن‌ماه جاری در کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان عباس شریف آبادی گفت: این دو دوره با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان و خانه کیفیت کرمان برگزار می‌شود و زمان برگزاری دوره‌ی اصول انتظامات در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه و دوره‌ی دیگر ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه تعیین شده است.
وی افزود: در کارگاه اصول انتظامات مباحثی از جمله اهمیت و ضرورت حفاظت فیزیکی در سازمان، شرح وظایف انتظامات، مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان انتظامات و حراست و واکنش اضطراری و مدیریت حوادث ارایه می‌شود.
شریف آبادی ادامه داد: دوره‌ی تخمین قطعیت اندازه‌گیری نیز به مسائل تخصصی این حوزه از جمله طبقه‌بندی خطاها، شناسایی منابع عدم قطعیت و انواع توزیع‌های احتمالی، محاسبه‌ی عدم قطعیت بسط یافته و نحوه‌ی گزارش‌دهی عدم قطعیت می‌پردازد.
وی اظهار داشت: به متقاضیان شرکت در این دوره‌ها که در واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت می‌کنند، تخفیف ویژه داده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *