مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از تخفیف ویژه صنایع حاضر در شهرک ها نواحی صنعتی استان کرمان طی انعقاد تفاهم نامه جهت تبلیغات با مرکز سروش تا ۶۵% خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری گفت: طی بررسی های صورت گرفته و جلساتی که با صنعتگران برگزار شد یکی از نیاز هایی که بیان گردید نیاز واحد های صنعتی به تبلیغات بود که هزینه بالای تبلیغات از موانع بزرگی بود که آنها تا کنون نتوانسته بودند از این موضوع بهرمند شوند.
وی افزود: لذا طی پیگیری ها و مذاکرات صورت گرفته از طریق رابط عمومی شرکت توانستیم به توافق هایی با شرکت سروش واحد کرمان دست یابیم که نظر مدیر مجموعه سروش در کرمان آقای شجاعی به منظور حمایت از صنایع کرمان بسیار مثبت بود که نهایتا منجر به انعقاد تفاهم نامه گردید.
وی گفت: طی این تفاهم نامه شرکت سروش به عنوان حامی کالای کرمانی مارا در فرهنگ سازی خرید کالای کرمانی نیز یاری خواهد رساند و در ادامه به واحد های معرفی شد از سوی این شرکت ۵۰% تخفیف و به واحد های بیش از ۱۰ نفر بیمه شده مازارد بر تخفیف ۱۵% اضافه پخش تعلق خواهد گرفت که هزینه مورد نظر قابل تقسیط به ۱۰ قسط(۱۰ماه) می باشد که امید واریم صنایع از فرصت بوجود آمده بهره کافی را ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *