نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان های رفسنجان و انار از تلاش های مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان در این بازدید احمد انارکی محمدی ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های مجید غفاری مدیر عامل این شرکت گفت: خوشبختانه شهرک صنعتی رفسنجان ۱ را می توان به لحاظ خدمات یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان و حتی منطقه جنوبشرق کشور نامید و همچنین ایجاد و بهره برداری از ۳ ناحیه صنعتی کبوتر خان ، فردوسیه و کشکوییه در دولت تدبیر و امید منطقه را از لحاظ زیر ساختهای سرمایه گذاری صنعتی در شرایط ایده آل قرارداده، ضمن اینکه ناحیه صنعتی بهرمان نیز در دست اقدام می باشد.
وی افزود: با توجه به پتانسیل های ایجاد شده در شهرک صنعتی خصوصا شهرک صنعتی رفسنجان ۲ که بصورت تخصصی برای پسته طراحی شده و از برنامه های این شرکت برای بهبود وضعیت سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی خصوصا پسته می باشد که اگر این آینده نگری در این حوزه وجود داشته باشد متوجه خواهید شد با توجه به کم آبی های پیاپی می بایست سرمایه گذاری ها را از حوزه کشاورزی به صنایع تبدیلی منتقل شود.
غفاری با تاکید بر صحبت های انارکی محمدی گفت:صنایع تبدیلی ازجمله فراوری پسته، بسته بندی و … می تواند نقطه عطف پسته در رفسنجان باشد زیرا ارزش افزوده در این حوزه است که متاسفانه توجه زیادی به آن صورت نمی پذیرد.
وی افزود: پسته رفسنجان نیازمند تحولی است تا کمبود هایش را در حوزه صنایع تبدیلی جبران شود و این محق میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی جدی از سوی کشاورزان ، مردم و مسئولین.
در این بازدید از نزدیک به مشکلات واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی رفسنجان ۱ و انار رسیدگی و جهت رفع مشکل به ادارات ذیربط ارجاع داده شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *