مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از حضور ۱۰۱ واحد صنعتی مستقر در شهرک ها نواحی صنعتی کرمان در ۸ نمایشگاه داخلی و خارجی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری توانستیم اقدامات لازم جهت حضور واحد های صنعتی را در  ۸ نمایشگاه داخلی و خارجی را فراهم نماییم تا صنایع بتوانند با حضور در نمایشگاه های مختلف امکان ایجاد ارتباط به منظور انتقال تجربیات و گسترش همکاری های مختلف با هم دیدار و گفت و گو نمایند.

وی افزود: در این ۶ تور نمایشگاهی تعداد ۱۰۱ واحد صنعتی کرمانی حضور یافته که از نظر من استقبال خوبی از آن ها صورت گرفته است که امیدواریم اثرات مفید آن را در صنایع کرمانی شاهد باشیم. از جمله نمایشگاه های مورد نظر ما که صنایع در آن ها حضور یافتند میتوان از نمایشگاه های داخلی آگروفود تهران، فرش تهران ، اینوتکس تهران و صنعت تهران و از نمایشگاه های خارجی می توان cantonfairچین ، کاشی و سرامیک خاورمیانه، world food روسیه نام برد.

غفاری گفت: امید واریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال روند حضور در نمایشگاه های مختلف مورد نیاز احد های صنعتی مستقر در شهرک ها نواحی صورت پذیرد و بتوانیم موجبات ایجاد ارتباط در بین صنایع ما در استان و سایر صنایع در کشور و جهان را فراهم آوریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *