به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان جمعی از مدیران این شرکت با حضور در خانه شهید نخعی پور از شهدای نیروی انتظامی با خانواده بزرگوار ایشان دیدار و جایگاه شهید و فرهنگ شهادت را گرامی داشتند.

این دیدار که در راستای ارج نهادن به فرهنگ شهادت صورت گرفت، حجت الاسلام عسکری نژاد مسئول واحد فرهنگی این شرکت گفت: به حق که هر آنچه که این ملت و ما داریم بواسطه از خود گذشتگی های شهدا در راستای حفظ ارزش های اسلامی و امنیت کشور است، الحق که شهدا چشم به معصومین (ع) علی الخصوص مقتدای شهدا ابی عبد الله (ع) دارند و چه چیزی ارزشمند تر از اینکه با ایشان محشور شوند.

وی افزود: روایت است از معصومین (ع) که شهید شفاعت میکند و انشاالله که شهدا شفیع ما در روز حساب باشند، امروز متاسفانه با تحریم های ناجوانمرادانه روبرو هستیم که بواسطه آن مشکلات اقتصادی به عموم مردم فشار آورده که البته خانواده شهدا نیز از این موضوع مستثنی نیستند و این برای بنده جای خجالت و شرمندگی دارد و البته استقلال این کشور مدیون پای مردی های این مردم و شهدا است. امروز که اسراییل در مقابل پیشرفت های ایران اسلامی وامانده است اقدام به ترور ناجوانمردانه دانشمندان ما میکند و این نشان از استیصال آنهاست.

در انتهای این دیدار طی اهدا لوح، یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی و از خانواده ایشان قدردانی شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *