همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان با دیدار از خانواده معظم دو شهید والامقام از شهر کرمان نسبت به آرمانهای انقلاب و شهدای دفاع مقدس ادای احترام نمود.

دیدار مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان با خانواده شهدا
دیدار مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان با خانواده شهدا

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان، مدیر عامل این شرکت در دیدار با خانواده شهیدان حسن و مهدی یزدانی با اشاره به جاوید بودن صدای حق خواهی شهدا در طول تاریخ ، فاصله گرفتن از آنها را فاصله گرفتن از ارزشها و اعتقادات و آررمان های ایران اسلامی عنوان کرد و گفت : شهدا مانند آب و نور و خانواده شهدا باغبانان درخت پر شکوه انقلاب هستند،این فاصله گرفتن بزرگترین خطری است که همه ما را تهدید می کند و یکی از برنامه های مهمی که ما باید همیشه در راس کارهایمان باشد ملاقات و الگو گرفتن از خانواده های معظم و معزز شهدا و جانبازان است.
مجید غفاری در این دیدار با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران را در اهم فعالیت های خود قرار دهند.
وی در ادامه ضمن تقدیراز رشادتهای شهدا برای خانواده عزیز آن ها به عنوان میراث دار و پاسدار آرمان های بلندشان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *