سرمایه‌گذار آلمانی گفت: برای انجام یک برنامه دراز مدت به کرمان آمده ایم و به دنبال تاسیس شرکت و سرمایه‌گذاری مشترک هستیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان، فیلیپ کوفلر، که در زمینه انرژی و احداث نیروگاه فعالیت دارد، در نشست مشترک مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان و رییس اتاق بازرگانی کرمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران افزود: آرزوی دولت آلمان همکاری با ایران است که امیدواریم بتوانیم در کرمان یک کار مشترک را آغاز کنیم. وی با بیان اینکه کسب اطلاعات دقیق از شرایط موجود برای ما بسیار مهم است اذعان داشت: ما باید با مشخص کردن چارچوب کار،بتوانیم از پیش آمدن هرگونه ریسک جلوگیری کنیم.
سرمایه‌گذار آلمانی، با تاکید بر اینکه برای فروش محصول به کرمان نیامدیم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای تاسیس شرکت مشترک، تعمیر، نگهداری و آموزش نیروهای بومی را در دستور کار داریم تا در آینده کمترین میزان نیاز به واردات را داشته باشیم. کوفلر، تنها خواسته‌اش را ضمانت برگشت سرمایه و انتقال راحت پول عنوان کرد.
در ادامه این نشست مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به وجود شبکه گاز در ۱۹ شهرک استان اعلام داشت ، امکانات لازم برای راه اندازی نیروگاه های ترکیبی در این شهرک ها وجود دارد.
ایشان در ادامه افزودند ، با توجه به تعداد مناسب واحد های صنعتی در این شهرک ها ، تقاضای لازم به منظور مصرف برق تولیدی نیز وجود دارد ، وی در ادامه خاطر نشان کردند این شرکت آمادگی لازم به منظور فراهم اوردن نیاز های لازم جهت سرمایه گذاری را خواهد داشت
در ادامه این نشست رییس اتاق بازرگانی کرمان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان با اشاره به امضای تفاهمنامه اتاق کرمان با اتاق نورنبرگ آلمان، گفت: ما علاقمند به همکاری با شرکت‌های آلمانی هستیم و در حال حاضر زمینه همکاری مشترک در بخش انرژی نیز وجود دارد
سیدمهدی طبیب‌زاده، با بیان اینکه شرکت‌های بسیاری مجوز احداث ژنراتور را اخذ کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه سیاست‌های تشویقی مصوب شده تا در کشور نیروگاه‌های پراکنده احداث شود. وی ادامه داد بیان اینکه کرمان در زمینه توسعه انرژی در کشور پیشتاز است از این رو کرمان می‌تواند بهترین انتخاب برای فعالیت در زمینه کاری شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *