عنوان خدمت اصلی : ارائه خدمات عمومی به واحدهای مستقر درشهرک ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی ( شناسه خدمت : ۱۳۰۹۱۷۳۱۰۰۰ )

عنوان زیر خدمت: صدور قبوض فاضلاب بهای واحدهای مستقر در شهرک ها ، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی ( شناسه خدمت :  ۱۳۰۹۱۷۳۱۱۰۰ )

حوزه و مسئول ارائه خدمت

حوزه مالی ( خانم سعید  ) شماره تماس :   ۳۱۲۷۲۰۵۷

مراحل فرآیند انجام خدمت
مدت زمان انجام خدمت

( ۳ ساعت )

قوانین و مقررات

۱-تبصره ۵ بند الف ، ماده ۳ قانون سیاست های کلی اصل ۴۴، قانون اصلاح قانون راجع به تأسیس شرکت شهرک های صنعتی ایران                                                                    

۲- طبق مفاد صفحه دهم دفترچه قرارداد هزینه های خدمات و نگهداری عبارت است از هزینه های جاری عمومی شهرک یا ناحیه صنعتی مانند مصرف آب و برق معابر و اماکن و تاسیسات عمومی ، نگهداری معابر و ساختمانهای عمومی و فضای سبز ، تعمیرات ضروری ، جمع آوری و حمل زباله های غیر صنعتی ، فاضلاب ، حفاظت و نظافت شهرک و همچنین خدمات اداری و پرسنلی آن که می بایست بوسیله واحد صنعتی در وجه شرکت یا شرکت خدماتی پرداخت گردد . 


۳- طبق بند ۱۰ صفحه هفدهم دفترچه قرارداد : طرف قرارداد متعهد است نسبت به پرداخت هزینه های خدماتی و نگهداری ، هزینه های پروژه های مازاد ، هزینه های اختصاصی و هزینه های نو سازی و باز سازی تاسیسات شهرک ظرف مهلت مندرج در صورت حساب ارسالی که از طرف شرکت یا شرکت خدماتی تعیین و اعلام می گردد اقدام نماید . در صورت عدم پرداخت ظرف مدت تعیین شده شرکت علاوه بر داشتن حق فسخ قرارداد ، می تواند بنا به تشخیص خود نسبت به قطع خدمات از جمله انشعاب آب اقدام نماید .

شماره شبا  (IR 600100004001112604020317)  و یا شماره کارت ( ۰۳۳۹-۶۷۱۵-۹۵۷۰-۶۳۶۷  )  نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه درآمد شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان در بانکهای سپه، ملی، کشاورزی، مسکن یا پست بانک . بارگزاری رسید واریزی جهت بررسی و تایید در سامانه میز خدمت . جهت کارت به کارت نمودن ، از کارت بانک ملت ، مهر و انصار استفاده نشود و گزینه انتقال به سایر کارتها انتخاب شود.شناسه واریز خود را از امور مالی شرکت دریافت و آنرا به بانک ارائه دهید تا حتما با شناسه پرداخت شود.اگر از طریق عابر بانک پرداخت شود وجه واریزی به صورت آنی به حساب شرکت واریز می گردد .

مدارک و فرم های مورد نیاز

________________

استعلام های مورد نیاز

________________

هزینه دریافت خدمت

رایگان

پاسخ به سوالات متداول این خدمت
  • آیا واحد های صنعتی که انشعاب فاضلاب خریداری نکرده اند نیز باید هزینه فاضلاب بها را پرداخت نمایند ؟

بله از آنجائیکه با تمامی واحد هایی که ملزم به اتصال به شبکه فاضلاب بها می باشند چندین مرتبه مکاتبه می گردد ،  در صورتیکه واحد صنعتی باز هم انشعاب فاضلاب را خریداری ننماید طبق دستور العمل مصوب هیات مدیره سازمان ، شرکت استانی موظف به محاسبه و دریافت فاضلاب بها می باشد .

 

مشاهده نظرات و پیشنهادات این خدمت

________________