معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کرمان از فعالیت تیم‌های عارضه‌یابی صنایع استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، مهدی سلطانی راد در اینباره گفت: در راستای فعالیت مشاورین مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار کرمان در قالب کلینیک صنعت در مرحله‌ی اول نسبت به تشکیل تیم‌های عارضه‌یابی اقدام شد.

وی با بیان این‌که این تیم‌ها بر اساس تخصص‌های مورد نیاز شکل گرفته است، افزود: رفع عارضه‌های صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و نیز نظارت بر تسهیلات پرداختی در قالب طرح رونق تولید از جمله اهداف تشکیل این تیم بوده است.

وی با اشاره به رصد واحدهای صنعتی توسط این تیم‌ها ادامه داد: در مرحله‌ی بعد، پس از رصد اولیه‌ی واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات و نیز نیازمند خدمات مشاوره‌ای، تیم‌های تخصصی نسبت به بازدید از واحد مورد نظر اقدام کرده‌اند.

سلطانی ادامه داد: با تکمیل پرسشنامه‌های از پیش تدوین شده، میزان پیشرفت فیزیکی کار پس از دریافت تسهیلات و نیز عارضه‌های موجود شناسایی شد و در نهایت سرپرست تیم‌ها نسبت به جمع‌بندی گزارشات اقدام کردند.

وی اظهار کرد: پس از این در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیران واحدهای صنعتی که مورد بازدید قرار گرفته‌اند، نتایج ارزشیابی‌ها و شناسایی عارضه‌ها به اطلاع  آنها می‌رسد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت: در حال حاضر شروع فعالیت این تیم‌ها با ورود به واحدهای صنعتی شرکت هزار خوشه و بسته‌بندی حبوبات و خشکبار فریزنی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: «بازدید ۳۰ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات طرح رونق تولید نیز در دستور کار گروههای عارضه یاب قرار گرفته است و نیز تعداد چهار واحد صنعتیمتقاضی عارضه یابی هستند».

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *