مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان از فراهم شدن تسهیلات قرض الحسنه برای واحد های صنعتی مستقر شهرک ها نواحی صنعتی استان کرمان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری گفت: به موجب جلساتی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید به توافق های قابل توجهی دست یافتیم که موجب آن امکان تخصیص تهسیلات قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال برای واحد های صنعتی مستقر در شهرک ها نواحی صنعتی جهت افزایش سرمایه به منظور جذب نیرو فراهم شده است.

وی گفت: فرصت چندانی برای استفاده از این طرح باقی نمانده است که امید واریم واحد های صنعتی از آن استفاده کافی را ببرند که امید واریم این تسهیلات کم بهره کارگشای مشکلات واحد ها باشد و بتوانند با آن بخشی از نیروی کار خود را تامین نمایند و مجموعه مشکلات و دغدغه هایشان کاسته شود.

  • شرایط واگذاری تسهیلات به پیوست موجود می باشد.

۱ نظرسنجی (تکریم ارباب رجوع)

  • من واقعا از مسئولین سازمان صنایع و معادن سپاسگذارم که دلشون میخواد به تولید کننده ها کمک کنن ولی متاسفانه بانکهای کشور فقط به افراد خاصی وام میدن نه به تولید کننده ها . باورش خیلی سختِ ولی بنده ۱۰۰ میلیون از بانک ملت وام گرفتم و ۳۱۰ ملیون پس دادم . کجای دنیا اینجوری وام میدن . هر جا که مراجعه کردم فایده نداشت .الان ۶ ماهه که میخوام برم با استاندار صحبت کنم که نوبتم نشده و در شرف تعطیل شدنم. فقط خدا به دادمون برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *