مجیدغفاری ازشروع کمپین خریدکالای کرمانی باشعار(خِرید وَر خودمون؛ اَ خودمون) باگویش کرمانی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان، مدیرعامل این شرکت گفت : به مناسبت روز ملی صنایع کوچک ونام گزاری شعارامسال به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال و دستورمقام معظم رهبری به فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی این موضوع در دستورکارشرکت شهرک صنعتی قرارگرفت.
وی افزود: با توجه به این ضرورت طی جلسه شورای اطلاع رسانی ، برنامه ریزی بومی سازی اقتصاد برعهده روابط عمومی شرکت قرارگرفت وماحصل تحقیقات میدانی ، برنامه ریزی مدونی شد که در فاز ابتدایی آن شروع فرهنگ سازی خریدکالای کرمانی بود.
غفاری در ادامه گفت : این کمپین درچندین مرحله بیلبورد، پرتابل، پوستر وتراکت دربازه زمانی مختلف ادامه می یابد و در ادامه فرهنگ سازی ، تبلیغات تلویزیون و رادیو نیز افزوده خواهد شد که برنامه های آموزشی مدیران صنایع وهمچنین عارضه یابی آنها به منظورافزایش کیفیت کالای کرمانی نیزهمزمان پیش خواهد رفت.
وی درپایان افزود:تلاش ما درابتدا افزایش فرهنگ خرید کالای کرمانی و ایرانی است که استراتژی ما در این مسیر افزایش توجیه های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان است که امیدواریم نتایج خوب آن را به زودی شاهد باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *