معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشودگی جرائم واحدها و طرح های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد و اعلام کرد: بدنبال اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری ۱۲ هزار واحد و طرح صنعتی به چرخه صنعتی باز خواهند گشت.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مهندس علی یزدانی در مراسم نکوداشت حمایت از صنایع کوچک که درسالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با تبریک این روز اظهارکرد: واحدهای صنعتی طی چند سال گذشته به جهت شرایط رکود به تعهدات خود عمل نکرده اند که این موضوع منجر به تعدیل بدهی های اقساط معوق به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در راستای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری، جرائم واحدها و طرح های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی (در قالب دستورالعملی که به استانها ابلاغ شده است) تا سقف۹۰ درصد مشمول بخشودگی قرار خواهد گرفت.

مهندس علی یزدانی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات موجود در صنعت باید به یک راهکار واحد برسیم و در این راستا به صورت همگرا با هم حرکت کنیم، اظهار داشت: همچنین بدنبال اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی مقرر شد تا پایان سال جاری ۱۲ هزار واحد و طرح صنعتی به چرخه تولید باز گردند.

وی افزود: ما مشکل بزرگی مانند جنگ نظامی را با عزت و اقتدار پشت سر نهادیم قطعا در این اوضاع اقتصادی که در واقع یک جنگ اقتصادی است نیز به هدف نهایی دست خواهیم یافت.

مهندس علی یزدانی با بیان اینکه در کشور حدود ۸۰ هزار صنایع کوچک وجود دارد، گفت: دولت با وجود انباشتی از مشکلات شبانه روز در حال تلاش گسترده برای حل مشکلات و معضلات است.

وی با بیان اینکه ارتقای رقابت پذیری صنایع کوچک و متوسط با نگاه به صادرات از برنامه های اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی مرهون قوای قضائیه، مقننه و نیز اصحاب رسانه و قلم و نیز تشکل های صنفی و صنعتی است. برای اقتصاد مقاومتی همه بابد به میدان عمل وارد شوند. تحقق اقتصاد مقاومتی برای همه آحاد ملت و همه زمان ها است.

گفتنی است مهندس علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز (سه شنبه ) از تاسیسات و نحوه عملکرد تصفیه خانه شهرک صنعتی جی نیز بازدید کرد.

۱ نظرسنجی (تکریم ارباب رجوع)

  • خداوند عادل به همه دلسوزان وخدمتگذاران مردم ایران بخصوص شیعیان برکت وعزت عنایت فرماید
    در مورد ارتباط مردمی با مدیریت عامل ومدیرهای داخلی در سایت اینترنت رفع محدودیت کنید
    من ا… توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *