به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در دیدار مدیرعامل این شرکت با نماینده منتخب مردم بم ، ریگان، فهرج و نرماشیر ضمن ارایه گزارش کلی از عملکرد شرکت در استان به فعالیت ها و سرمایه گذاری های انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان در زمینه احداث و توسعه شهرک های صنعتی در استان و همچنین فعالیت های انجام شده در خصوص توسعه صنایع کوچک و متوسط و رفع موانع تولید و مشکلات صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان پرداخت.
وی در ادامه ضمن معرفی شهرک ها و نواحی صنعتی موجود در شهرستان های بم،ریگان،فهرج و نرماشیر افزود : خوشبختانه در تمامی این شهرستان ها امکانات و بسترهای لازم جهت سرمایه گذاری در بخش صنعت فراهم شده و تکمیل این شهرک ها و نواحی در دست اقدام است.
مجید غفاری با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” توسط مقام معظم رهبری گفت : یکی از مهمترین راهکارها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی توجه ویژه به توسعه صنایع داخلی، خصوصا در مناطق کمتر توسعه یافته است.
ایشان با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان های مذکور در بخش کشاورزی و خصوصا خرما گزارشی از عملکرد خوشه صنعتی خرما در استان ارائه نمود.
در ادامه این دیدار نماینده منتخب مردم بم ، ریگان، فهرج و نرماشیر ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان گفت : فراهم ساختن زیرساخت ها در بخش صنعت و جذب سرمایه گذار و رونق تولید و اشتغال در شهرستان ها و خصوصا شهرستان های شرق استان باعث افزایش ثبات ، امنیت و امید به زندگی و کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها و مرکز استان می گردد که این مساله در دراز مدت منجر به توسعه متوازن منطقه ای و بهره مندی عادلانه همه مردم شریف استان از امکانات می گردد.
وی سپس ضمن بر شمردن مزیت ها و مشکلات این شهرستان ها در بخش صنعت افزود : امیدواریم ازین پس شاهد توجه ویژه به بخش صنعت در شهرستان های شرقی استان باشیم و با توجه به منابع و پتانسیل های موجود در صنایع تبدیلی کشاورزی ، فراوری و بسته بندی مواد غذایی حمایت و سرمایه گذاری بیشتری انجام گردد.
حبیب الله نیکزادی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه صنعت آمادگی و حمایت کامل خود را جهت پیگیری و حل مشکلات شهرک های صنعتی اعلام نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *