به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام “اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال” توسط مقام معظم رهبری و دستور ایشان به منظور بومی سازی اقتصاد ، این شرکت با بررسی شرایط اقدام به برنام ریزی های جهت فرهنگ سازی خرید کالای کرمانی نموده است.
وی افزود: به همین منظور ما توانستیم در شهر کرمان و بعضی از شهرستان ها بسیار اثر بخش ظاهر شویم و که با بازخورد های بسیار خوبی مواجه شدیم، لذا در همین راستا نمی توان نقش و اثر گذاری رسانه ملی را بر مردم خصوصا در شهرستان ها و روستا ها نادیده گرفت.
غفاری گفت: به همین منظور طی برنامه ریزی ها ضروری بود که بتوانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های این نهاد به منظور توسعه سریع و همزمان بهرمند شویم که امید وارم با توافق هایی که ایجاد می شود بیش از پیش امکان افزایش اشتغال در استان فراهم شود.
علی رمضانی گفت: یکی از برنامه های من در بدو ورود بعنوان مدیر کل به این سازمان معرفی هرچه بهتر استان همراه با پتانسیل هایش در سطح کشور بود لذا اگر توجه کرده باشید چندین برنامه پخش زنده در شبکه های سراسری بصورت مستقیم از کرمان انجام شدکه اقدام به معرفی پتانسیل های مختلف کرمان میکرد.
وی افزود: همچنین با توجه به دستور مقام معظم رهبری به منظور فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی ما این موضوع را از رسالت های خود میدانیم لذا آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این جهت را اعلام می نماییم که در ادامه امیدوارم موجبات افزایش اشتغال را در استان فراهم گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *