به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان بعنوان حامی صنعت  در همایش بزرگداشت صنعت و معدن استان کرمان مورد تقدیر قرار گرفت، این مراسم که به همت خنه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شده بود میزبان آقایان دکتر مقیمی معاونت صنت وزارت صمت و مهندس مرتضوی دیر کل خانه صمت کشور بود.

این همایش به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه های صنعت و معدن استان برگزار شده بود که در گروه های صنایع کوچک ، متوسط ، بزرگ و همچنین بهره برداران معدنی ، طرح ها به همراه پیشکسوتان و بانوان برگزیده  صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفتند.

متن تقدیر نامه به شرح زیر می باشد

شکر نعمت نعمتت افزون کند

جناب آقای مجید غفاری

در مقطع حساس کنونی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی ، تمامی توان خود را برای ضربه زدن به این مکتب خدایی بکار گرفته اند وهمه آنها که

(( فی قلوبهم مرض)) دور هم جمع شده اند تا به اهداف پلید خویش دست بیابند، به انسان های بزرگی نیاز داریم که باورداشته اند (( به عمل کار براید به سخندانی نیست)).

همت والای جنابعالی در حل و فصل دشواریهای حوزه صنعت و معدن ، تمثیلی از این فراز به شمار می رود ، تلاش برای گره گشایی از پهنه گرانسنگی که بخش عمده ای از اقتصاد این نظام گرانمایه را به پیش می برد و آرزوی دل سیاهان ناستوده را نقش بر آب می سازد.

اینک ، مراتب سپاس و امتنان خود را از تلاش های بی وقفه  جنابعالی تقدیم و کامیابی روزافزون شما را از خدای بزرگ مسألت دارم.

محمد علی دهقان                                                                                                                   

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی                                                     استانداری کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *