26 yazdani 2مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بخشودگی ۴۰۰ میلیارد تومانی جرایم دیرکرد صنعت‌گران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبرداد و گفت: بسته‌های تشویقی جامعی به منظور حمایت از صادرات و واردات محصولات تولیدی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مهندس علی یزدانی در سفر یک روزه به استان قزوین و در مراسم امضای تفاهم‌نامه الحاق پارک و شهرک صنعتی لیا اظهار داشت: در سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” و در راستای حمایت از تولیدات داخلی، جرایم دیرکرد بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشمول بخشودگی شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور و استان‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل بخشودگی جرایم از سوی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ۹۰ درصد جرایم دیرکرد اسناد معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی مشمول بخشودگی و ۱۰ درصد یاقیمانده، یکساله تقسیط می شود.

مهندس یزدانی افزود: در بحث تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۴ و ۱۶ درصد تسهیلات به صنعتگران اعطا می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال را از سیاست‌های دولت برشمرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره ایجاد ۹۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در سطح کشور گفت: از مردادماه سال ۹۲ تاکنون ۷۱۴۲ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال۱۱۶ هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی کشور به بهره برداری رسیده است و ۲۴۳۰ بنگاه تولیدی غیرفعال با ایجاد اشتغال برای ۴۰ هزار نفردر سطح کشور به چرخه تولید باز گرداننده شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *