به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان علی یزدانی گفت:

توفیقی بود در سالی که مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است از شهرستان قلعه گنج در استان کرمان که شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی هم می باشد دیدن کنیم .
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران ادامه داد:قلعه گنج منطقه بسیار محرومی است که به طبع این سیاست ها ، تحول عظیم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساخت ها در آن شکل میگیرد.
وی در ادامه افزود : ناحیه صنعتی این شهرستان وسعت ۵۰ هکتاری دارد و دراین ناحیه ۱۰ واحد صنعتی دارای قرارداد و ۳ واحد به بهره برداری کامل رسیده با بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم و سرمایه ای بالغ بر ۹ میلیار تومان ایجاد شده است .
وی بیان کرد : از جمله اقدامات سال ۹۶ تکمیل کلیه زیرساخت ها جهت جذب و جلب سرمایه گذار خواهد بود که از جمله آن در بحث معابر و مرکز مخابرات، آسفالت، روشنایی و سایر زیرساخت های دیگری که به تناسب استقرار واحدها همچون تصفیه خانه فاضلاب و … بصورت بسیار فعال انجام خواهد شد.
یزدانی سیاست های اقتصاد مقاومتی را نحات دهنده کشور دانست ودر ادامه گفت : برای سرمایه گذاری در این ناحیه درسال آینده نه تنها هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت بلکه در راستای بیانات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم جمهوری و تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان با هدایت و راهبری استاندار محترم و فرمانداران و خصوصا فرماندار شهرستان قلعه گنج، همکاری و همراهی دستگاه های عضو این ستاد و بنیاد مستضعفان با توسعه سرمایه گذاری و اشتغال روبرو باشیم.
وی اضافه کرد : ما در چارچوب این سیاست ها به منظور تشویق سرمایه گذاران و همسو با توسعه منطقه، واگذاری حق بهره برداری اراضی این ناحیه با ۵۰درصد تخفیف و حداقل پیش پرداخت همراه با حداکثر اقساط( ۴۸ماهه) صورت می پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *