مدیر کل بازرسی استان کرمان در بازدید از شهرک های صنعتی بر کار اقتصادی و ایجاد اشتغال تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری ضمن قدر دانی از حضور مدیر کل بازرسی استان کرمان به منظور بازدید از شهرک ها و واحد های صنعتی گفت: اکنون واحد های صنعتی ما به واسطه تحریم های ناجوانمردانه در شرایطی بسیار سخت و دشواری قرار دارند و لزوم حمایت نهاد های مختلف از جمله سازمان بازرسی استان بیش از پیش احساس می شود.

در ادامه مدیر کل سازان بازرسی استان کرمان گفت: اکنون در شرایط خاصی قرارداریم و باید کار کنیم صنایع با مشکلات کمتری روبرو شوند و نکته مهم این اتفاق بحث اشتغال در استان است که بیکار شدن هر نفر بسیار مهم است چون اگر این اتفاق افتاد دیگر امکان جذب آنها وجود ندارد.

وی افزود: امروزه ما در استان نیازمند رویکردی منسجم و انقلابی هستیم و تفکرات را باید تغییر داد و با ضبط ملک نه تنها کمکی به بانک ها نمی شود بلکه مضر هم هست و البته رویکرد بانک ها در استان خوب بوده است اما نیاز است در سطح کشور نگاه ها تغییر کند و نکته ای که وجوئ دارد این است که رویکرد ها استان به استان متفاوت است و مشکلاتی که ما داریم سایر استان ها ندارد.

احمد آبیارادامه داد: امروزه گرفتن مجوز به منظور راه انداختن بنگاه های اقتصادی بیش از ۶ ماه به طول می انجامد ولی این امر در سایر استان بسیار کمتر است و مدیران تعامل بیشتری دارند و این موضوع باعث خروج سرمایه از استان کرمان به سایر استان ها شده است و این برای استانی که رو گنجی مثل معادن ، کشاورزی، نیروی انسانی و …  نشسته است و به خام فروشی بسنده شده است باعث تاسف است.

وی افزود:کار اقتصادی و ایجاد اشتغال شاید از ساختن مسجد هم ثواب بیشتری داشته باشد و خداوند در قران به آن اشاره کرده است . امروز باید بانک ها و مدیران به سراغ صنعتگران بروند و مشکلات آن ها را مرتفع نمایند.با توجه به بیکاری پیش آمده نا امنی در حال افزایش است و این موضوع اگر کاری برای آن نشود هیچ کس از امنیت برخوردار نخواهد بود.

وی در پایان از تلاش های مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی تقدیر و تشکر نمود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *