با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و ارائه طرح رونق صنایع کوچک از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت جلسه ای به همین منظور با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت شهرک های صنعتی کرمان در خصوص پیگیری مصوبات طرح تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مدیر عامل این شرکت ضمن تاکید بر اهتمام این موضوع گفت : امیدواریم با ارائه این طرح مشکلات صنایع کوچک کشور مرتفع شود و واحد های غیر فعال به چرخه تولید باز گردند .
غفاری ادامه داد : ارسال به موقع گزارش جلسات به سازمان متبوع و صحت اطلاعات در این زمینه مهم می باشد و کلیه مدیران بایستی به جدیت پیگیری نمایند .
در ادامه مهدی سلطانی معاون صنایع کوچک شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت : با توجه به تعداد قراردادهای منعقده درسطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۴ کار گروه ذیل کار گروه اصلی تشکیل شد و مسئولیت بررسی قراردادهای شهرک ها و نواحی طبق تقسیم بندی بر عهده هر یک از کار گروه ها گذاشته شد .
وی در ادامه بیان کرد : با توجه به حضور سازمان صنعت ،معدن و تجارت جنوب استان کار گروهی در جنوب جهت بررسی قراردادهای راکد تشکیل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *