با حضور معاونت صنایع کوچک  شرکت شهرک های صنعتی کرمان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی تولید کننده رب گوجه ، کنسرسیوم صادراتی تولید کنندگان رب گوجه که یکی از خدمات حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی است در جنوب استان کرمان کلید خورد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، عباس شریف آبادی با حضور در جمع مدیران واحدهای صنعتی تولید کننده رب گوجه مستقر در شهرکهای صنعتی جنوب استان، گفت : ایجاد این کنسرسیوم صادراتی با مشارکت مدیران واحدهای تولید کننده رب گوجه باعث ارزش بخشی به این محصول تولیدی و رونق صنایع فرآوری کننده گوجه جنوب استان می شود .

شریف ابادی در ادامه  با اشاره به یکی دیگر از خدمات حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی  که راه اندازی کلینیک های سیار کسب وکار و عارضه یابی واحدهای صنعتی راکد و زیر ظرفیت است اشاره کرد و افزود :تعریف پروژه های بهبود برای رفع این عوارض می باشد ، که در همین راستا اولین کلینیک سیار شرکت شهرکهای صنعتی کرمان در جنوب استان با بازدید از ۴واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی جیرفت ۱و۲ در حال برگزاری است .
دراین بازدیدها یک تیم عارضه یابی متشکل از مشاورین مجرب از واحدهای این شهرک های صنعتی بازدید کرده و عارضه هایی نظیر نبود استقرار سیستم ایمنی و مدیریت کیفیت، عدم داشتن برنامه مشخص برای بازار و امور بین الملل، نیاز به مشاور حقوقی و آشنایی با اصول عقد قراردادها و عدم توانایی تامین مالی و جذب سرمایه گذار مشاهده گردیده است  که مقرر شد عارضه یابی طی مدل کره ای مستند سازی شده ودر ادامه پروژه های بهبود برای رفع این عوارض تعریف گردد.

وی گفت: ۱۰ دوره آموزشی برای ارتقا سطح آگاهی شاغلین صنایع کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی جنوب برنامه ریزی شده است که سه دوره آموزشی بهداشت و ضدعفونی خطوط تولید، مدیریت prp و مخاطرات فیزیکی، شیمیایی و میکروبی در ماه جاری برگزار شده است و تا پایان ماه جاری بقیه دوره ها برگزار خواهد شد.

درپایان عباس شریف آبادی  معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان ضمن بازدید از واحدهای صنعتی مجتمع صنایع غذایی ویس در شهرک صنعتی جیرفت ۱ و نیز کارخانه آرد فدائی در شهرک صنعتی جیرفت ۲ ، با مدیران این واحدها در جهت رفع مشکلات گفتگو کرد.

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *