معاون وزیرصنعت،معدن وتجارت درگردهمایی مدیران ومسئولان امورمتقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشورضمن تاکید بر جذب سرمایه گذار و تکریم ارباب رجوع اظهارداشت: با توسعه زیر‌ساخت‌های عمرانی در شهرکها ونواحی صنعتی و حمایت از صنایع کوچک می توان بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار دراین مناطق صنعتی را فراهم کرد وفضا رابرای افزایش اشتغال در کشور و ارتقاء بهره وری و سطح معیشت مردم آماده نمود.
به گزارش روابط عمومی وبین الملل ، مهندس علی یزدانی در این گردهمایی فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از سرمایه گذار و هدایت فعالان اقتصادی به سمت بخش تولید را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل مزین شده است باید با جدیت بیشتری در جهت ترغیب و جذب سرمایه گذاران تلاش کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران ترغیب سرمایه گذاران به حضور در شهرکها و نواحی صنعتی را مستلزم تکریم متقاضیان برشمرد و گفت: امور متقاضیان پیشانی شرکت شهرکهای صنعتی استانها است ومیزان رضایت،سرعت وکیفیت انجام کار در این حوزه به عنوان یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی در سازمان به شمار می رود.
مهندس یزدانی ادامه داد: اگر امور متقاضیان وظایف خود را درست انجام دهد، فعالان اقتصادی با آگاهی کامل اقدام به سرمایه‌گذاری در شهرکها ونواحی صنعتی می نمایند ودر این شرایط فرایندهای هیات داوری وحل اختلاف به حداقل ممکن خواهد رسید.
وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز جنگ دیگری در حوزه اقتصادی است ، افزود: در حراست از کیان کشور و نظام، باید تلاش کنیم و برای همین طی مکاتبه از سازمان های صنعت و معدن و تجارت استان ها خواسته شده ، هم زمان با صدور جواز تأسیس نسخه ای از جواز صادره برای شرکت شهرک های صنعتی ارسال نمایند.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: از زمان صدور جواز تاسیس صنعتی در استان، وظیفه امور متقاضیان شروع می شود، باید با سرمایه گذار ارتباط برقرار نموده نسبت به معرفی و ارائه اطلاعات کامل پیرامون مزیت های شهرکها و نواحی صنعتی اقدام نمایند.
مهندس یزدانی رمز موفقیت هر سازمان و شرکت را درستکاری و صحت عمل و نظم و انضباط و حرکت برمبنای برنامه عنوان کرد و گفت: انتظاری که از امور متقاضیان می رود تکریم ارباب رجوع به مفهوم واقعی و صبر و حوصله به خرج دادن با مشتری و جذب سرمایه گذار و ارتباط مستمر با متقاضی تاحصول نتیجه نهایی وایجاد کسب وکار جدید در منطقه می باشد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران در پایان به اصلاح و ابلاغ دستور العمل های جدید واگذاری ومشوق های سرمایه گذاری با رویکردهای کمک به توسعه صنعتی اشاره واز آن به عنوان ابزاری جهت توسعه ورونق در شهرک های صنعتی نام برد.
وی همچنین اخذپیشنهادهای اصلاحی جهت تسریع در امور و حذف مراحل زائد غیرضرور را از مهمترین اهداف این نشست برشمرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *