تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی کرمان وبسیج مهندسین در حمایت از واحدهای تولیدی منعقد شد 

 

در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و اعضای شورای مرکزی بسیج مهندسین کرمان جزییات تفاهم نامه همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از صنایع مستقر در شهرکها ونواحی صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان  در این جلسه مجید غفاری مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به تغییر رویکرد سازمان متبوع به سمت حمایت از صنایع کوچک  ومتوسط گفت :این حمایت ها از سال ۸۴ وبا ارائه راهکارهای اجرایی به استان ها ابلاغ شد و درحال حاضر نیز در دستور کار قراردارد.

وی در ادامه بیان کرد : این شرکت حمایت از صنایع کوچک را با ارائه تسهیلات در قالب کمک های فنی و اعتباری ،تسهیلات نوسازی وبازسازی ،آموزش کارکنان ،حضور در نمایشگاهها و تورهای صنعتی، احداث مرکز خدمات فناوری و کسب و کارشهرک کرمان ۲ و را ه اندازی فن بازار منطقه ای دنبال کرده است .

غفاری اظهارداشت: در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از صنعت وتولید ،جلساتی با حضور معاونین سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جهت عارضه یابی و کمک به واحدهای تولیدی برگزار شده است .

در ادامه جلسه  احمد رجاییان رئیس مجمع بسیج مهندسین کرمان گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در شرایط بحران اقتصادی کمک به رفع موانع تولید یک دیدگاه تکلیفی است.

وی افزود:در همین راستا بسیج مهندسین کرمان با سایر مبادی اقتصادی استان جلسات و برنامه ها را دنبال می نماید .

رجاییان ضمن اشاره به فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد: بسیج مهندسین با رویکرد رفع مشکلات وارد مباحث صنعتی شده است و در نظر دارد در جهت کمک به واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال  قدم بردارد .

در ادامه جلسه اعضای شورای مرکزی بسیج کرمان به اظهار نظرو ارائه پیشنهاد  در خصوص راهکارهای حمایتی از واحدهای تولیدی پرداختند و مقرر شد جزییات فاز اجرایی مورد بررسی قرار گیرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *