بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنمای شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

خدمت یا زیر خدمت مجموعه ای از فرآیندهاست که در تعاملات بین مراجعین و کارکنان دولت یا سیستم های ارائه کننده خدمت برای انجام درخواست مراجعین روی می دهد. شرکت شهرک های صنعتی کرمان در پرتال خود، امکان دستیابی به فهرست خدمات، نحوه دسترسی به آن، فرآیند انجام کار و قوانین و مقررات مربوط و همچنین آدرس دستیابی به خدمات الکترونیک را فراهم نموده است.

  • امکان دسترسی به سیستم خدمات الکترونیک برای کاربران همه روزه درتمامی ساعات شبانه روز فراهم می باشد.
  • این تارنما مجهز به امکان دریافت و ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما کاربران گرامی از طریق منوی رسیدگی به شکایات، مراجعه به لینک اداره بازرسی و یا پاسخگویی به شکایات از طریق منوی پاسخگویی به شکایات و تکمیل فرم الکترونیکی ثبت شکایات می باشد. همچنین امکان تماس با مسئول بازرسی و شکایات شرکت یا شماره تلفن ۳۱۲۷۲۰۶۰ - ۰۳۴ فراهم است.
  • جهت اطلاع و بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به منوی راهنمای دریافت خدمات الکترونیکی این شرکت در صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.
  • متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید.
  • نحوه پرداخت خدماتی که دارای هزینه اند در صفحه مربوط به همان خدمت تشریح شده است.

برای اعلام هرگونه گزارش خطا (فنی و غیر فنی) با شماره تلفن ۳۱۲۷۲۰۰۰ (مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات) تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *