مقدمه  :

  خدمت یا زیرخدمت ، مجموعه ای از فرآیندهاست که در تعاملات  بین مراجعین و کارکنان دولت یا سیستم های  ارائه کننده خدمت برای انجام درخواست مراجعین روی می دهد. شرکت شهرک های صنعتی کرمان در پرتال خود، امکان دستیابی به خدمات الکترونیکی ، نحوه دسترسی به آن، فرآیند انجام کار و قوانین و مقررات مربوطه را فراهم نموده است.

هدف :

–  شفاف سازی سطح  مسئولیت ها و خدمات ارائه شده به صاحبان صنایع

–  امکان دسترسی به سیستم خدمات الکترونیک برای کاربران همه روزه درتمامی ساعات شبانه روز

– معرفی کلیه خدمات در میز خدمت الکترونیک شرکت

–  معرفی نحوه ارائه خدمت در این شرکت

– امکان دریافت و ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات کاربران گرامی از طریق منوی رسیدگی به شکایات،

– امکان تماس با مسئول بازرسی و شکایات شرکت یا شماره تلفن ( ۳۱۲۷۲۰۷۵ – ۰۳۴ ) و یا مراجعه به  منوی  پاسخگویی به شکایات و تکمیل فرم الکترونیکی ثبت شکایات

– اطلاع رسانی قوانین، مقررات ، آیین نامه ها و اطلاعیه ها جهت راهنمایی ارباب رجوع و مخاطبین

مسئولیت و تعهدات  :

–  به محض ثبت درخواست خدمت ، سعی می گردد درکوتاهترین زمان ممکن ، نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

– اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

–  تارنمای شرکت شهرکهای صنعتی کرمان  بطور تمام وقت  در دسترس متقاضیان گرامی  بوده و در صورت  بروز هرگونه

 اشکال و نقص فنی ، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

– جهت اطلاع و بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به منوی راهنمای دریافت خدمات الکترونیکی این شرکت  درصفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

–  ممکن است در آینده تغییراتی در این سند اعمال شود که در این بیانیه حریم شخصی وب سایت شرکت اطلاع رسانی می گردد.

– اطلاعات جمع آوری شده از بازدید کنندگان صرفا برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می گیرد  و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما بدون اطلاع و اجازه قبلی در اختیار افراد یا موسسات دیگری قرار نخواهد گرفت .

–  متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید.

– برای اعلام هرگونه گزارش خطا (فنی وغیرفنی) با شماره : ۳۱۲۷۲۰۰۰ (مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات) تماس حاصل نمائید.

پیوندها :

در بخش پیوندهای این سایت ، وب سایت های سایر مجموعه ها و ارگان های مرتبط با نوع فعالیت این دستگاه اجرائی وجود دارد. تمامی این سایت ها تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نمایند. وقتی کاربر وب سایت ما از این لینک ها  استفاده می نماید در واقع از محدوده وب سایت ما خارج می شود لذا کنترل محتوی و حفظ حریم شخصی افراد در این

 وب سایت ها خارج از مسئولیت ما خواهد بود.

هزینه ها و پرداخت ها :

–  هزینه ها بر اساس قرارداد فی مابین این شرکت و شرکت پشتیبان سایت بر اساس مفاد مندرج در قرارداد  پرداخت می گردد.

–  نحوه پرداخت هزینه خدمات در صفحه مربوط به همان خدمت در زبانه میز خدمت الکترونیکی سایت  اطلاع رسانی گردیده.

– هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب هیات مدیره شرکت استانی محاسبه می­گردد.

خاتمه  توافقنامه :   

–  کلیه موارد ذکر شده به تایید مدیر عامل و شورای معاونین شرکت قرار گرفته است .  

– دریافت خدمات با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.

– این وب سایت در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *