با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان ،نمایندگان محترم مردم شهرستانهای جیرفت وعنبراباد و ۶ شهر جنوبی استان کرمان درمجلس شورای اسلامی وفرمانداران شهرستان های جنوبی استان کرمان طرح توسعه خوشه کسب وکار خرما آغاز بکار کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان حسین میجانی گفت: در راستای سیاست های نرم افزاری شرکت شهرک های صنعتی و با توجه به سطح زیرکشت و تولید بالای خرما در جنوب استان کرمان وهمچنین وجود واحدهای نگهداری و بسته بندی خرما در این منطقه ، طرح توسعه ای در قالب خوشه کسب و کار خرما آغاز شده است.
وی افزود :در جنوب استان کرمان اقدامات خوبی در زمینه احداث سردخانه و سورتینگ انجام شده که همزمان می توان با برنامه ریزی مدون و علمی برای صادرات و ارزش افزوده این محصول اقدامات بیشتری صورت پذیرد وبا تشویق سرمایه گذراران بومی  در این مناطق می‌توانیم شاهد پویایی اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.
حسین میجانی در پایان با اشاره به  ۸ خوشه کسب و کار در استان کرمان خاطر نشان کرد :با تلاش و پیپگیری شرکت شهرک های صنعتی کرمان چهار خوشه کسب و کار فعال شده است که با برگزاری دوره های آموزشی و بازدید از نمایشگاه های تخصصی داخل و خارج از کشور از تولید کنندگان و صادر کنندگان این خوشه ها حمایت میشود.

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *