معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی : امسال ۷۰۰ هکتار زمین جدید در استان کرمان به نواحی و شرکت‌های صنعتی اضافه می‌شود.

🔺به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ،علی رسولیان روز پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت به کرمان با استقبال مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان وارد این استان شد .
🔸وی افزود: طی سفر رییس جمهور به کرمان در حوزه زیرساخت‌ها، صنعت و معدن و تجارت تسهیلات مشخصی برای بنگاه‌های صنعتی مصوب شده است که فردا یا امروز اعلام خواهد شد.

🔸وی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات برای تامین مالی بنگاه‌ها موضوع مربوط به پست‌های برق است ادامه داد: برای بحث تصفیه‌خانه‌ها بخصوص بازچرخانی آب و مشکلات تامین آب مبالغی تخصیص پیدا خواهد کرد تا این موارد را تکمیل و برای تامین آب بتوانیم از آن استفاده کنیم.

🔸معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های خوبی که در استان کرمان وجود دارد بحث انرژی خورشیدی و ظرفیت تولید برق از این انرژی است، خاطرنشان کرد: در دولت مصوب شد سازمان شهرک‌های صنعتی پنج شهرک جدید انرژی خورشیدی را در این استان ایجاد کند.

🔸رسولیان با اشاره به اینکه شهرک‌های فناوری خوبی در استان وجود دارد و تاکنون ۲ هزار و ۸۳ واحد به بهره‌برداری رسیده، افزود: رییس جمهور در همه‌ سفرهای استانی از واحدهای تولیدی بازدید و جلساتی نیز با فعالان اقتصادی برگزار می‌کند.

🔸وی ادامه داد: رویکرد جدید دولت بحث حضور وزیران و نمایندگان در استان‌ها و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است تا بتوانیم در استان‌ها موانع و مشکلاتی که وجود دارد و مردم مطرح می‌کنند را حل کنیم.

🔸وی تصریح کرد: بحث تامین زیرساخت‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی و واگذاری زمین از موضوعاتی است که با توجه به تقاضای بالای سرمایه‌گذاری در استان نیاز هست که زیرساخت‌ها را برای این مهم در استان با سرعت بیشتری تامین و موانع و مشکلات را برای مردم حل کنیم.

🔸مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: در میزگردهای امروز با همراهی حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان موضوعات مختلفی از جمله مسائل مربوط به تامین مالی برای بنگاه‌های کوچک و بزرگ، تامین آب و برق این بنگاه‌ها بررسی شده است.
روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *