مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان از واگذاری امور مربوط به توسعه و تداوم فعالیت های خوشه های کسب و کار فرش دستباف کرمان و راور و خوشه محصولات گلخانه ای جنوب به اتاق بازرگانی کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت:در سال جاری پروژه های سه ساله خوشه های کسب و کار فرش دستباف کرمان و راور و خوشه محصولات گلخانه ای جنوب به پایان رسید که در ادامه امور مربوط به توسعه و تداوم فعالیت های خوشه ها به اتاق بازرگانی کرمان واگذار گردید.
وی افزود: درگذشته نیز خوشه های خرمای بم و پسته رفسنجان توسط این شرکت به انجام رسیده بود و توسعه آن به اتاق بازرگانی کرمان واگذار گردیده بوده است که این خوشه های کسب و کار اجرا شده ماحصل شناسایی ۱۵ خوشه کسب و کار در گذشته است که از این تعداد ۶ خوشه امکان سنجی و ۴ خوشه اجرایی و خاتمه یافته است و در سال جاری خوشه کسب و کار محصولات گلخانه ای جنوب توانست عنوان خوشه برتر کشور را بدست آورده و مورد تقدیر قرارگیرد.
غفاری گفت: از مهمترین فعالیت های حمایتی این شرکت در زمینه توسعه خوشه ها می توان به پروژه هویت سازی اصول طراحی فرش دستباف کرمان و اصلاح سازه های گلخانه ای جنوب اشاره کرد که این دو پروژه تاثیر گذاری قابل توجهی در استان و کشور داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *