تفاهم نامه همکاری کاهش بار با هدف تامین برق پایدار در پیک بار تابستان ، بین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و شرکت شهرکهای صنعتی کرمان منعد شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ، مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی عنوان کرد در این تفاهم از کارگاه ها و صنایع درخواست می گردد تا نسبت به کاهش ۵۰ تا ۹۰ درصدی بار مصرفی خود را در ساعات ۱۳ الی ۱۸ در بازه زمانی ۸ خردادماه تا ۱۵ شهریور ماه اقدام نمایند .

وی ساعات کار صنایع تک شیفت را از ساعت ۶ الی ۱۳ و همچنین جابجایی روز های تعطیل جمعه را به یک روز میانی هفته از دیگر مفاد این تفاهم نامه بر شمرد .

سلیمانی ساردو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در حاشیه عقد این تفاهم نامه عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای تامین برق پایداردر ایام گرم سال در صورت عدم کمبود تولید در شبکه ، پایش و مانیتورینگ بار لحظه ای شهرک های صنعتی و اطلاع رسانی به مدیریت شهرک های صنعتی از تعهدات شرکت توزیع برق شمال می باشد

ایشان خاطر نشان کرد : شرکت توزیع برق شمال استان کرمان مطابق ضوابط اجرایی برنامه پاسخگویی بار، به مشترکین درون شهرک های صنعتی برای کاهش بار ۵ ساعت پاداش همکاری پرداخت خواهد نمود  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *