سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی نماینده مردم کرمان و راور و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خصوصی سدید بازدید کرد و مهمترین مسایل و مشکلات آنها را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی صبح روز جمعه ۲۸ مهرماه و در روز دوم سفر به استان کرمان، با همراهی «پورابراهیمی» نماینده مردم کرمان و راور و «حسن‌پور» نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی واحدهای تولیدی شهرک خصوصی سدید را مورد بازدید قرار داد.
در این بازدید که «حسینی‌نژاد» مدیرکل صمت کرمان،« میجانی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و «حسن‌زاده» معاون اقتصادی استاندار کرمان‌ نیز حضور داشتند، واحد‌های موجود در شهرک‌ صنعتی خصوصی سدید مورد معرفی قرار گرفت.
مقیمی در این بازدید در جریان مهمترین مسایل، مشکلات و همچنین ظرفیتها و توانمندیهای این واحدها قرار گرفت و برای رفع برخی موانع، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدید با بیان توانایی الگوسازی کرمان‌ در فعالیت‌های زیرساختی گفت: کرمان در توسعه فعالیت‌های زیرساختی در مناطق صنعتی در بخش خصوصی می‌تواند به عنوان یک الگو باشد و این الگوسازی به سراسر کشور توسعه پیدا کند.
مقیمی ادامه داد: براساس قانون‌های سیاست اصل ۴۴ شهرک‌های صنعتی که توسط بدنه‌ی دولت ایجاد می‌شوند باید به شرکت‌های خدماتی خصوصی واگذار شود.
وی، افزود: بهتر این است که در ابتدا این شهرک‌ها با الگو و نظام‌های بخش خصوصی دنبال شوند و با توجه به اینکه نظارت این شهرک‌ها از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در حال پیگیری است، ما هم به‌عنوان متولی این بخش استقبال می‌کنیم و با علاقه‌مندان نهایت همکاری را برای توسعه زیرساخت‌ها در سراسر کشور داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *