پورابراهیمی در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان خبر داد:

♦️کارخانه تولید مس کاتد با سرمایه ای بالغ بر۱۵ میلیارد تومان درکرمان راه اندازی می شود

🔷محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک صنعتی کرمان که به اتفاق فرماندار کرمان انجام شد با اشاره به راه اندازی کارخانه تولید کاتد گفت: این کارخانه در مجاور روستای سعدی از توابع بخش باغین با سرمایه ای بالغ بر۱۵ میلیارد تومان و به ظرفیت ۱۲۰ تن کاتد مس بصورت تانک لیچینگ وصد درصد خصوصی از ابتدای سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است.

🔷وی با اشاره به تامین زیرساختهای لازم و نصب ماشین الات کارخانه افزود:در حال حاضر ۹ نفر در معدن و ۱۶ نفر هم در کارخانه در حال اموزش هستند تا اخر این ماه تولید رسمی کارخانه اغاز می شود.

🔷وی در ادامه بازدید از شهرک صنعتی کرمان از مجتمع غدایی تک بازدید کرد و افزود: این مجتمع در شهرک صنعتی خضرا ودرزمینی بمساحت ۴۰ هزار متر مربع در حال احداث می باشد

🔷وی افزود مجتمع ارد تک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ثبت سفارش و انتقال بخشی از ارز ماشین الات خود منتظر ورود انها برای تکمیل کارخانه میباشد که انشالله در اوایل سال اینده راه اندازی می شود .

🔷در پایان دکتر پورابراهیمی از مجتمع تولید قطعات بتنی پایه های سیمانی تیر برق در سایز های مختلف مورد نیاز شرکت توانیر بازدید کرد.

🔷وی در حاشیه این بازدید افزود: در حال حاضر بهره برداری آزمایشی از این شرکت شروع شده است و اواخر آبان ماه بهره برداری نهایی صورت می پذیرد.

🔷پورابراهیمی خاطرنشان کرد: این کارخانه در حال حاضر بصورت مستقیم ۱۵ نفر را مشغول بکار کرده است و بعد از بهره برداری نهایی اشتغال افزایش می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *