به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان ، همایش یاریگران صنعت با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در سالن کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ،معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان و مدیران و کارگران واحدهای کارگری شهر کرمان برگزار شد.
مجتبی مصباح در این همایش با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان اسلام بر علیه مردم ولایت مدار ایران اسلامی گفت :اعتیاد امروزه به عنوان یک ابزار در اختیار افرادی است که می خواهند ریشه ی جوانان و سرپرستان خانواده و در نهایت بنیان خانواده ها را از بین ببرند ،آسیبی که مصرف مواد مخدر بویژه مواد مخدر صنعتی به ساختار جامعه وارد می کند بسیار جدی است و جامعه باید با تأسی به آموزه های دینی بویژه آیات قرآن کریم که مردم را به فکر کردن توصیه می کند ، به عواقب مصرف مواد مخدر بیندیشند . وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در مقوله آموزش به خانواده ها در رابطه با پیشگیری از مصرف مواد مخدر گفت : خوشبختانه کارهای فرهنگی بسیار مؤثری در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان صورت گرفته است .
در این همایش تخصصی که با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و کارگران برگزار شد ؛ متخصصان روانشناسی در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر مطالب آموزشی ارائه دادند.
روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *