رویداد همرسانی مدیریت منابع آب و پساب‌های صنعتی تحت عنوان “جرعه” با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، این رویداد در تاریخ ۱۵ تیرماه با حضور تنی چند از مسئولین استانی و ملی برگزار شد که محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این رویداد یک‌روزه حضور داشت.
دکتر محمدزاده در خصوص بهره‌وری ایجاد شده در حوزه آب و منابع آبی در شهرک‌های صنعتی کشور گفت: در کشور ۸۵۸ شهرک و ناحیه فعال صنعتی وجود دارد که مصرف روزانه آب ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب است که به طور میانگین به‌ازای هر یک مترمکعب برای ۶۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و این نشان از ارزش‌افزوده آب در صنعت و مشخصاً صنایع کوچک است.
حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان دیگر سخنران مراسم بود. او گفت: رویداد جرعه حاصل پذیرش طرح‌ها و اختراعات نوآورانه‌ای است که قابلیت اجرایی و عامل‌های جذابیت آن با مدیریت دبیرخانه رویداد در تاریخ ۷ تیرماه ارزیابی شده و تیم‌های برگزیده در کارگاه آموزشی‌های توجیه کسب‌وکار به سرمایه‌گذاران قرار گرفته و منتورهای تخصصی در اختیارشان قرار گرفت. ۱۵ تیرماه کرمان میزبان جرعه شد و ۸ تیم برتر برای جلب نظر سرمایه‌گذاران، ایده‌های تأثیرگذاری را مطرح نمودند.
دکتر میجانی یادآور شد: تیم‌های اساس، کارخانه محتوا و آب‌گرم‌کن هوشمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. سایر تیم ها نیز با امتیاز کمی جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.
او افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در جهت رشد تولید، توسعه تولید دانش‌بنیان با رویکرد رفع مشکلات آبی و حکمرانی قوانین آب به برگزاری رویداد جرعه پرداخت. باتوجه‌به بحران آب در استان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر از استمرار «جرعه» داد و یادآور شد: سه برگزیده برتر در صورت اتصال به صنایع می‌توانند از یارانه‌های حمایتی برخوردار گردند.
روابط‌عمومی شهرک‌هایی صنعتی استان کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *