به مناسبت دهه فجر مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی کرمان با حضور در مزار شهدا با آرمانهای شهداء و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان، مدیرعامل این شرکت با حضور در مزار شهدای والا مقام شهرستان کرمان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهیدان عزیز، یادآورشدو گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از خانواده معزز شهدا وظیفه همه مردم است.
مجید غفاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در طلیعه ی روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر، تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست، بیان کرد: شهداء ستارگان درخشان تاریخ ایرانند و استقلال و حفظ تمامیت ارضی این مملکت مدیون خون شهداست.
وی افزود: دهه فجر فرصتی گرانبها برای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت اسلامی و مبارزه‌های مردم آزادیخواه در برابر حکومت استبداد و سلطه خارجی می باشد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: عطر خوش یاد شهدا، مایه نشاط و برکت زندگی فردی و اجتماعی است و بی شک حضور در کنار قبور مطهر این عزیزان شناخت عمیق تر و درک والاتر از اندیشه و عمل این انسان های والا مقام را در پی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *