همزمان با گرامیداشت هفته دولت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان در شهرک های صنعتی شماره یک ، دو و سه کرمان حضور یافت.

◀️به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ، حسین میجانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و با حضور در شهرک های صنعتی اعلام کرد : با توجه به اهمیت زیرساخت های صنعتی ، شهرک صنعتی شماره ۱ کرمان در زمینی به مساحت ۱۲۰هکتار است که ۱۰۰ هکتار آن زیرساخت ها بطور کامل انجام شده است و از ۲۰ هکتار باقی مانده ۶۰ درصد آن زیر ساخت بطور کامل انجام شده و برای ۴۰ درصد باقیمانده ، راه دسترسی وانتقال آب انجام شده و پروژه برق در سامانه ستاد برای انتخاب پیمانکار گذاشته شده است .

🔸وی افزود : شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان نیز فاز اول ۳۵۰ هکتار است که زیرساخت های آن بطور کامل انجام شده است و فاز توسعه نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰ هکتار در حال احداث است که راه دسترسی و معابر آن ایجاد شده است ، در خصوص انتقال آب و انجام پروژه برق وبا مساعدت شرکت برق منطقه ای کرمان نیز ، هزینه ها برآورد شده و در سامانه ستاد منتظر انتخاب پیمانکار هستیم در شهرک صنعتی شماره ۳ کرمان نیز زیرساخت ها بطور کامل انجام شده است .

🔸میجانی در پایان اعلام کرد پیگیری های لازم برای ایجاد ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در استان انجام شده و به زودی با مساعدت دستگاههای زیربط به بهره برداری خواهند رسید.
حضور میدانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با همراهی معاونین در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت .
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *