حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «آگروفود ۲۰۲۳» گفت: در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران از واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی کرمان حمایت‌های نرم‌افزاری خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ، حسین میجانی گفت: آگروفود یکی از بهترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی حتی در مقایسه با نمایشگاه‌های خارجی است.

🔸او با اشاره به حضور گروهی تعدادی از برندهای واحد‌های تولیدی استان کرمان در این نمایشگاه افزود: این امر نکته مثبتی است و این حضور تجمیعی در پاویون انجمن تخصصی همگن صنایع غذایی استان کرمان امری ارزشمندی و در شأن استان کرمان است.
🔸میجانی ادامه داد: ما در کرمان در پی آن هستیم که فرهنگ انجام فعالیت‌های گروهی را گسترش دهیم. غالبا هر کاری که به صورت گروهی انجام شود پیشرفت بیشتر و خروجی قابل توجهی خواهد داشت.
🔸مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: در همین راستا حدود یک ماه پیش ارتباطی بین واحد‌های کوچک و متوسط استان ایجاد کردیم که بر اساس خوشه صنعتی قطعات و ماشین‌آلات، باعث شد قراردادهای بهتری منعقد شود و تولیدات بهتری نیز صورت گیرد.
🔸میجانی با اشاره به بازدید از غرفه‌های کرمانی حاضر در نمایشگاه افزود: واحد‌های تولیدی حاضر در پاویون کرمان بازخورد و عکس‌العمل خوبی داشتند، در برخی از این واحد‌های نیز قراردادهایی منعقد شد.
🔸او در پایان گفت: در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک از واحد‌های صنعتی که در شهرک‌های صنعتی استان کرمان

🔸سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران «آگروفود ۲۰۲۳» در تهران در حال برگزاری است. از استان کرمان ١٣ واحد در پاویون انجمن تخصصی صنایع همگن غذایی استان حضور دارند.

 

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *