مجید غفاری از بررسی وضعیت تفاهم نامه در خصوص تامین نیاز مخابراتی شهرک سيرجان ٢ ازطريقFTTHخبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرکهای صنعتی بین مدیران عامل مخابرات منطقهای و شرکت شهرکهای صنعتی مقررشد شركت شهركهاي صنعتي نيزنسبت به تهيه ونصب مركزسوئيچIP BASEاقدام نمايد.
مجید غفاری از بررسی وضعیت تفاهم نامه در خصوص تامین نیاز مخابراتی شهرک سيرجان ٢ ازطريقFTTHخبر داد و گفت: مقررشده است که شركت مخابرات نسبت به اجرای فيبرنوری ازمركز مخابراتی محمودآباد سيد تا شهرك صنعتی و همچنين اجرای شبكه داخلی فيبرنوری (تا درب واحدهای صنعتی) اقدام کند.
وی همچنین ادامه داد: مقررشدباتوجه به تامين زيرساختها واگذاري خطوط تلفن ثابت و ديتا در شهركهاي صنعتي جيرفت٢ وسيرجان ١ ونواحي صنعتي بلورد و زيدآباد آغازگردد.






بدون دیدگاه