به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خدا را شاکرم خداوند توفیق داد بعنوان سرباز کوچکی ، بخش زیادی از عمرم را در اختیار انقلاب بودیم و امروز هم برای من از هر لحاظ این فرصت مغتنم هست.
وی ادامه داد: با کوشش های بی منت مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان علی الخصوص آقای غفاری مدیرعامل این مجموعه ما شاهد به ثمر نشستن این تلاش ها در این منطقه هستیم
وی افزود : با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه و همچنین شرایط زمانی خاص رحلت جانگداز عزیز دلمان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که انسانی بزرگ و فردی که تنها متعلق به رفسنجان نبود ، انسانی که جهان اسلام از برکت اندیشه ایشان بی بهره ماند و من سفر به این منطقه و حضور در این مکان را یک توفیق میدانم و همچنین یادی کنیم از حضرت امام و شهدا و همه ی کسانی که حقی بر گردنمان دارند.
غفاراسماعیلی گفت: امید واریم با بهره برداری این ناحیه ها در منطقه شاهد رشد و شکوفایی که موجبات اشتغال را فراهم می آورد باشیم که ادامه این مسیر بدون همکاری و همراهی مردم میسر نخواهد بود . سرمایه گذار به یک مرغ وحشی شبیه است که جای می نشیند که آرامش امنیت همه جانبه و برگشت سرمایه رخ دهد مردم این منطقه شروع کنند این سرمایه گذاری ها باشند تا بقیه هم بیایند و چه خدمتی بهتر و بیشتر و بهتر از ایجاد امنیت در حوزه اشتغال است.
وی در ادامه گفت: رویکرد دولت محترم تحت عنوان سیاست های اقتصاد مقاومتی اینگونه بوده که زمینه های لازم برای استقبال از سرمایه گذار را فراهم نموده است و از اول انقلاب تا کنون بی نظیر است ، برای جذب سرمایه گذاری خارجی هم نیز به لطف برجام شرایط خوبی محیا شده است و اینگونه نیست که برجام فوایدی نداشته اگر برجام را ایران و اروپا هم اجرا نمایند نه تنها ما سود خواهیم برد بلکه اروپا نیز منفعت خواهد کرد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در ادامه گفت : به مناسبت ایام الله دهه فجر و دراین سفر ناحیه صنعتی کبوترخان، ناحیه صنعتی فردوس رفسنجان افتتاح گردیدند که بهره برداری از چندین طرح در شهرک شماره ۲ صنعتی رفسنجان شامل برق رسانی با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال به طول ۱۸۸۰ متر، آب رسانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به میزان ۲۵۰۰ متر لوله گذاری، پروژه گازرسانی به اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، طرح مخابرات به اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، راه دسترسی در شهرک شماره دو صنعتی رفسنجان با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال شامل زیرسازی به مساحت ۴۱ هزار متر مربع، آسفالت به متراژ ۱۸ هزار و ۹۵۰ متر مربع و جدول گذاری به طول ۶۷۰۰ متر از جمله این طرحها بوده است .
غفاری در ادامه افزود : چندین طرح نیز در ناحیه صنعتی کشکوئیه به بهره برداری رسید که این طرح ها شامل برق رسانی به متراژ ۱۴۱۰ و اعتبار بالغ بر دو میلیارد و ۱۴ میلیون ریال، آب رسانی با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال می باشد.
وی افزود : همچنین راه دسترسی در ناحیه صنعتی کشکوئیه شامل زیرسازی به متراژ ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع، آسفالت به میزان ۱۱ هزار و ۶۹۰ متر مربع و جدول گذاری به متراژ ۱۷۴۰ متر با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی همچنین با اشاره به پروژه گازرسانی شهرک صنعتی انارگفت: این پروژه به طول ۸ هزار متر و ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به بهره برداری رسید که در حال حاضر میزان ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت گاز قابل واگذاری است و برای این پروژه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
غفاری در پایان گفت: همچنین پروژه آب شیرین کن در ناحیه شهرک صنعتی شهرستان انار نیز کلنگ زنی شد که قرار است به مدت ۴ ماه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری برسد این پروژه در زیربنای ۸۰ متر مربع و با روش تصفیه آب RO اجرا خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *