مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان گفت: تا کنون اطلاعات جامع ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان کرمان جهت تسهیل دسترسی متقاضیان سرمایه گذاری به اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی، وارد سامانه GIS گردیده است و تا پایان بهمن ماه سال جاری این اطلاعات کامل می گردد .

 

غفاری افزود: ثبت اطلاعات شهرکها و نواحی صنعتی در سیستم GIS  از مهمترین اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می باشد که این اقدام  باعث دسترسی مناسب و سریع به اطلاعات شهرکها و نواحی صنعتی می گردد که ثبات، به روز بودن و دقت بانکهای اطلاعاتی از ویژگی های این سیستم می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با هدف ارتقاء سطح خدمات در شهرکها و نواحی صنعتی و بهره گیری مطلوب مردم از خدمات دولت الکترونیک اقدام به اجرای این طرح کرده است تا بتواند با اطلاعات صحیح و سریع ، فضای کسب و کار را بهبود بخشد و موجب اقبال بیشتر و بهتر متقاضیان گردد.

وی در ادامه گفت : تاکنون اطلاعات ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی شامل رفسنجان۲، بافت، زرند۱، شهربابک، کهنوج، بردسیر، راور، کرمان۳، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، کوهبنان، رستم آباد، قریه العرب، زیدآباد، سعدی، بهشت وحدت، بلورد، ماهان،  اختیارآباد، فاریاب، زرند۲، پاریز، ریگان، فهرج، راین و فردوس در این سامانه بارگذاری شده و کار ثبت اطلاعات سایر شهرکها و نواحی نیز در حال انجام است.

قابل ذکر است اطلاعات تمامی زمینها و امکانات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی شامل ابعاد و مساحت و موقعیت زمین ها و وضعیت قراردادی آن ها به همراه اطلاعات و وضعیت امکانات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی مانند آب، برق، مخابرات، فاضلاب، فضای سبز و …  در سیستم GIS ثبت شده و از ابتدای سال آینده از طریق سایت مربوطه در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *