مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از افتتاح دفتر همکاری آموزشی شاخه کاردانش در مرکز کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مجید غفاری گفت:مجموعه شرکت شهرک های صنعتی فعالیت خود را در ایجاد و تامین زیرساخت برای استقرار واحد های صنعتی انجام می دهد و لی با توجه به نیاز و حمایت از واحد های صنعتی کوچک و متوسط به بحث آموزش این واحد ها کمک می کنیم و برای آن برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات واحد های صنعتی نیروی آموزش دیده است و واحد صنعتی برای آموزش نیروی کارش مستلزم پذیرش هزینه ی بالایی است افزود: در تلاش هستیم با امضا ی این تفاهم نامه بخشی از نیروی کار آموزش دیده را برای واحد های صنعتی تامین کنیم.

غفاری گفت:تلاش ما این است تجربه دانش آموزان ما افزایش پیدا کرده و در ادامه بتوانند با صنعت از نزدیک آشنا شوند در ادامه نیز ما این ظرفیت را داریم تا دانش آموزان صاحب ایده بتوانند طرح های خود را با حفظ  امنیت تجاری سازه کرده و بفروش رسانند

مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت:با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد از دانش آموزانی که در واحد های صنعتی آموزش می بینند جذب آن واحد می شوند و بیش از ۷۳ درصد از شاغلین دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند.

آذر کیش افزود:تلاش ما این است دانش آموزان در محیط واقعی کار قرار بگیرند و این نیازمند مشارکت عملی سایر سازمان ها همچون شرکت شهرک های صنعتی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *