با هدف گسترش همکاری ها و نیز تأکید بر آموزش های مهارتی در صنایع نشست مشترکی بین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به اهمیت فعالیت های مهارتی در شهرک های صنعتی، گفت: راه اندازی  مرکز ارتقاء مهارت در شهرک های صنعتی کرمان باعث حضور آموزش های فنی وحرفه ای در کنار صنایع میشود و بسترهای رشد منابع انسانی و توانمندسازی را فراهم می سازد.

حسین میجانی  افزود :ما برای آموزش و تامین نیروی انسانی مورد نیاز ذینفعان خوشه ماشین آلات و قطعات صنعتی کرمان می توانیم با استفاده از ظرفیت های سازمان آموزش فنی حرفه ایی برای آموزش و ایجاد اشتغال متقاضیان بازار کار در جهت توسعه صنایع استان گام های بزرگی برداریم.

وی تاکید کرد پیشنهادات این طرح براساس مطالعات انجام شده توسط عامل خوشه ماشین آلات و قطعات صنعتی کرمان صورت گرفته  و مقرر شده است که به صورت سه جانبه بین شرکت شهرک های صنعتی استان ، سازمان آموزش فنی حرفه ایی و اتحادیه ماشین ساز فلز تراش و صنعتگران خودرو کرمان انجام پذیرد  و براساس پیش بینی انجام شده در مرحله اول ۱۰۰ نفر و درمرحله دوم ۳۰۰ نفر توسط مربیان سازمان فنی وحرفه ای آموزش های  تئوری و عملی در واحدهای صنعتی و در حین تولید به افراد داده خواهد شد .

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای نیز اعلام کرد : باتوجه به نقش برجسته سازمان فنی و حرفه ای در ارائه آموزش‌های علمی، فنی وکاربردی به صنعتگران ، افزایش تعامل و همکاری با این سازمان  می‌تواند اثرات موثری در بخش صنعت به همراه داشته باشد.

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *